• K augusztus 21, 2018

    Idén először elindul és tempóba hoz az Aquaworld 10 Futóverseny!
    Ha mindened a futás, szeretsz mozogni vagy csak egy sportos programot keresel jelentkezz!

    Indulj egyedül, csapatban a családoddal, kollégáiddal és győzzétek le a kilométereket! 
    Továbbá ezen a versenyen a kisebbekre és nagyobbakra is gondoltunk, akik az ovis és iskolás futáson vehetnek részt.

    Mivel idén 10 éves az Aquaworld Resort Budapest ezért a NEGYED 10 (2,5 km), FÉL 10 (5 km) és 10 km-es távok között választhatsz.

    Remek hangulattal, izgalmas családi programokkal a 10-es szám jegyében (interaktív programokkal, kézműves foglalkozásokkal és szórakoztató műsorokkal) Téged is vár az Aquaworld 10 Futóverseny és Családi Nap!


    A futóverseny szervezői: az Aquaworld Zrt, a Közös Sport Egyesület és Káposztási Családok Egyesülete.

     

    Az esemény hivatalos oldala: aquaworldresort.hu/futoverseny

     

     

    Read more

Friss híreink

Jóga és futás

Jógával a hatékony és sérülésmentes mozgásért.

A jógát sokan a meditációval, speciális gyakorlatokkal vagy a relaxációval kötik össze. Ezek az asszociációk mind hitelesek, a jóga ászanái azonban hétköznapi szinten is nagy segítségünkre lehetnek. Rendszeres gyakorlásukkal hatékonyan megnyújthatjuk, kilazíthatjuk izmainkat, rugalmasabbá tehetjük ízületeinket és alaposan átmozgathatjuk egész testünket.
A szabadidősportok végzésekor is fontos szempont izmaink megnyújtása az aktív mozgás előtt és után egyaránt. Sokan nem helyeznek elég hangsúlyt az adott mozgásforma hatékony előkészítésére és a levezetésre, így sérülések következhetnek be, melyeket azután nehezebb kezelni. A jóga segít abban, hogy az edzések között visszaállítsuk testünk, izmaink és ízületeink rugalmasságát. Amellett, hogy a megfelelő bemelegítésre és levezetésre mindig szükség van az edzések idején, a jóga ászanáival növelhetjük a lazítások és nyújtások hatását, testünk felkészültségét és az edzések hatékonyságát is.
Az aktív mozgás, így pl. a futóedzések során rövidebb idő áll rendelkezésre a nyújtásra, hiszen időt kell szánnunk a bemelegítő és levezető futásra, a gimnasztikára, erősítésre és az edzés magvát képező résztávokra vagy váltogatásokra is. Ha szeretnénk testünket mélyebben és hatékonyabban átmozgatni, izmainkat és ízületeinket kilazítani és az esetleges blokkokat oldani, a jóga gyakorlatait bátran segítségül hívhatjuk. A légzésfigyeléssel és kitartással végzett ászanák tovább javítják az általános nyújtógyakorlatok hatékonyságát, lehetővé teszik testünk még alaposabb átmozgatását, és növelik légzőkapacitásunkat.
Aktív sportéletünk során még a legnagyobb odafigyelés mellett is előfordulhatnak sérülések, melyek oka lehet valamely egyéni adottság, gyengeség, egy rossz mozdulat vagy akár valamely testrészünk elmozdulása az egyensúlyi helyzetből. A jógagyakorlatok között több olyat találunk, melyek segítenek testünk egyensúlyzavarainak, testrészeink, pl. csípőnk, gerincünk, térdünk kimozdulásainak helyreállításában.
Egy kicsit továbbvezetve a fonalat, eljutunk a légzőgyakorlatokhoz, relaxációhoz és meditációhoz, melyek nemcsak a mentális ellazulásban segítenek, hanem hatékony eszközök testünk, így izmaink és ízületeink kioldásában is. Emellett légzőszerveink aktiválásában és megnyitásában is segítenek. A fentiek alapján elmondhatjuk, hogy a jóga kiváló kiegészítője és támogatója az aktív sportéletnek, segítve a kiegyensúlyozott és hatékony edzésmunkát és egy még tudatosabb odafigyelést testünkre.


 

Partnereink

         

Kapcsolat

Székhely, levelezési cím:
1046. Budapest, Tátra utca 2.
Telefon: +36305370709
Email: kozosse@gmail.com

UTE Atlétikai Stadion: 1046. Budapest, Szilágyi u. 30.

Adószám: 18136304-1-41