Hogyan kezdjem el a futást?

február 13, 2014

A futáshoz nem kell más, mint egy jó cipő és egy kényelmes sportruha és már indulhatunk is a szabad levegőre.

 

Függetlenül attól, hogy kezdő vagy visszatérő sportolóról van szó, elsődleges szempont a fokozatosság. Abszolút kezdő társainknak eleinte a séta és kocogás kombinációja javasolt, hogy legyen ideje a szervezetnek az új fajta terheléshez való alkalmazkodásra. Fontos, hogy a futó rész addig tartson, amíg kellemes közérzettel, különösebb zihálás nélkül – oxigén adós állapotot elkerülve – megy. Amint nagyobb megterhelést jelent, akár a pulzusunk szökik magasba vagy épp zsibbadást érzünk a lábunkban, vissza kell állni a sétára. Majd edzésről edzésre a folyamatos és rendszeres mozgás eredményeképp az egyben lefutott szakasz növelhető, mert már a szervezet is engedi és egyre tolódik ki a fáradtság szintje.

Mindig az adott célkitűzésnek megfelelően határozzuk meg az edzések számát, gyakoriságát. Egyéni és csoportos edzésprogramjainkkal, személyes odafigyelést biztosítva segítünk minden társunknak a futás megszerettetésében és a felkészülésben.

 IRÁNY AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD!

 

Share it!

Kapcsolat

Székhely, levelezési cím:
1046. Budapest, Tátra utca 2.
Telefon: +36305370709
Email: kozosse@gmail.com

UTE Atlétikai Stadion: 1046. Budapest, Szilágyi u. 30.